'
Effektiviseret hverdag

Microsoft 365 Business Central

Strømlin og skab vækst i jeres virksomhed med Dynamics 365 Business Central – en fleksibel, skalerbar og omfattende løsning til virksomhedsadministration, salg og produktion.

SE CASES FOR VORES KUNDER

DEN INTELLIGENTE TALKNUSER

Økonomi- og forretningsstyring til små og mellemstore virksomheder 

Microsoft Business Central e ren samlet løsning til at håndtere hele jeres forretning. Det giver et totalt overblik over virksomheden, som omfatter alle forretningsområder fra økonomi, bogholderi, salg og lager til medarbejdere og kunder. 

Udover at administrere virksomheden kan I også øge synligheden på tværs af forsyningskæder, optimere salgsprocesser og omsætningsmuligheder. På den måde kan I yde bedre kundeservice og sikre komplet styring af projekter og budget samt optimering af driften, så I kan levere til tiden og minimere omkostningerne. 


Arbejd smartere og bevar overblikket. 

Business Central er intelligent, har mange funktioner og leverer alle de nødvendige værktøjer, virksomheden skal bruge til at få overblik over forretningen. I får nemt indsigt i virksomhedens økonomi og flow. Produktiviteten kan øges med intuitive løsninger til fx salg, indkøb eller logistik.  

Ved hjælp af automatisk beregning af vareholdningen, kan I løbende opdatere lageret. Hvis en vare alligevel skulle være udsolgt, kan systemet foreslå en erstatningsvare. 

Tag økonomistyring til et højere niveau og få et komplet overblik ved at samle information på tværs af regnskab, salg, indkøb, lager og kunder. Administrer økonomien effektivt, og let regnskabsafslutningen med strømlining af debitorer og kreditorer, automatisk afstemning og præcis rapportering. 

Løft præcisionen i jeres prognoser, direkte integreret i Excel, og vis diagrammer med de økonomiske resultater i realtid med indbyggede Power BI-dashboards. Med Business Central kan I træffe jeres beslutninger baseret på fuld indsigt. Det har aldrig været nemmere, hurtigere og mere agilt at indsamle og visualisere data. 

Automatiser jeres lagerstyring, og undgå tab med dynamisk opdaterede lagerbeholdninger. Vedligehold den korrekte lagermængde gennem automatisk beregning af lagerbeholdninger, leveringstider og genbestillingspunkter. Det samme gør I med betalinger og indkøb, der geares automatisk til den højeste rentabilitet med anbefalinger til, hvornår kreditorerne skal betales, så I opnår kreditorrabatter og undgår strafrenter. 

Systemet giver mulighed for at prioritere på baggrund af omsætningsmuligheder, og sikrer, at I får øje på salgsmuligheder og leverer værdi ved alle interaktioner med kunderne. Med indsigt i serviceopgaver, ressourcer og tilgængelige kompetencer kan I reagere lynhurtigt på forespørgsler og løfte både salg og kundeservice til et helt nyt niveau. 

 


Udvid med branchespecifikke apps
 

Har I behov for en brancheløsning eller en specifik app-udvidelse til jeres Microsoft Dynamics 365 Business Central-løsning, kan I hente og udvide fra Microsoft AppSource markedspladsen. Her kan I hente de app-udvidelser, der er behov for.


Kontakt Scanditek for et møde nu!
Vi kan rådgive jer om, hvordan I støtter forretningen med det optimale system. Kontakt os for et uforpligtende møde med en gennemgang af mulighederne.

© Scanditek – Copyright.
Salgs- og leveringsbetingelser

Download TeamViewer til Windows eller Mac

KONTAKT

Eriksvej 24,
8960 Randers SØ

Tlf.: 87 42 52 00
Mail: info@scanditek.dk