'
Høj oppetid

IT-Drift & IT-Support

Scanditek IT Solutions leverer kundetilpassede drifts- og serviceaftaler, der danner grundlag for et rigtig godt samarbejde om IT.

IT-drift og IT-support: Vi bidrager med rådgivning, design og fulde driftsaftaler, hvor vi kan være jeres eksterne IT-afdeling on-site via konsulentaftaler eller indgå i en supportaftale med all inclusive support 24-7-365.

SE CASES FOR VORES KUNDER

Driftsaftale om Infrastruktur

Vi stiller vores driftskonsulentafdeling til rådighed for jeres virksomhed.

Med samlet drift og overvågning opnår I således flere fordele – ofte kan vi ordne små problemer, uden at I overhovedet opdager dem.

Vi opdaterer proaktivt på kritiske problemstillinger og kan derudover sikre, at udrulning af firmware/software foregår efter best practice.

Vi opdaterer med andre ord ikke bare uden at tage hensyn til eventuelle versionsudfordringer samt risikoen for bugs i softwaren.


IT-driftsaftalen kan indeholde.

  • Overvågning af infrastruktur
    • Firewall
    • Server
    • Controller
    • AP’er
    • Switche
    • Andre enheder
  • Opdateringer
    • Server
      • Patching løbende
      • Firmware/system når det er relevant
    • Firewall
    • AP’er og switche når det er relevant
  • Onsite
    • Driftsbesøg om teknik
    • Statusmøde om samarbejdet

IT Support as a Service (ITSaaS) er en aftale, der dækker alle de mindre spørgsmål og problemer, der løbende opstår. Det giver tryghed, at der altid er et sted at henvende sig ved IT-spørgsmål, og at den daglige drift på IT-området er sikret kompetent bistand.

Vi stiller vores supportafdeling til rådighed, og tilbyder en dækkende ITSaaS, inklusiv en dedikeret mail til støtte for dialogen.

Klienter til en fast månedlig pris.

Aftalen er til generel support. Nye tiltag og projekter er ikke omfattet af denne support.

Aftalen vurderes løbende, opgaver tidsregistreres, og der genereres en rapport, I som kunde får adgang til, eller som vi fremsender på månedlig basis.

Efter hver tredje måned vurderer vi aftalen og sikrer, at eventuelle udeståender bliver tilrettet og løst.

Aftalen er vurderet ud fra fuldtidsansatte, og det kan overvejes, hvilke grupper der eventuelt ikke skal være omfattet af den.


Kontakt Scanditek for et møde nu!

Vi kan rådgive jer om, hvordan I kan sammensætte den bedst mulige aftale om support og støtte, så I kan holde øjnene på bolden og bevare fremdriften i virksomheden. Book et møde allerede i dag.

© Scanditek – Copyright.
Salgs- og leveringsbetingelser

Download TeamViewer til Windows eller Mac

KONTAKT

Eriksvej 24,
8960 Randers SØ

Tlf.: 87 42 52 00
Mail: info@scanditek.dk