topNetvaerks

  • C5 2012

    boks c5

    Hosted eller egen

    Hosted eller egen

    Opdateringsabonnement

    Opdateringsabonnement

     

Microsoft Dynamics C5 2012

Microsoft C5 2012 er et økonomisystem, som henvender sig til både små og mellemstore virksomheder. C5 2012 er nemt at gå til for nye brugere, og det benyttes i dag af mere end 70.000 danske virksomheder.

Fordele ved Microsoft Dynamics C5 2012:

I takt med at din virksomhed vokser, stiger dens administrative og økonomirelaterede opgaver i omfang og kompleksitet. Dynamics C5 2012 gør den udfordring lettere at håndtere, da systemet effektiviserer alle bogføringsmæssige arbejdsgange.

Ud over økonomistyring og fakturering er Microsoft Dynamics C5 2012 stærk i projekt- og produktionsstyring samt projektstyret produktion.

Systemet består af moduler

C5 er bygget op af en række moduler, som har forskellige funktioner. Standardversionen af C5 indeholder modulerne finans, debitor, kreditor, lager og generelt. Dertil kan man tilkøbe modulerne ordre, indkøb, projekt, e-handel og løn.

Du har derfor mulighed for at købe lige netop den funktionalitet, som din virksomhed har brug for i dag. Og efterhånden som virksomheden vokser og dermed får brug for et mere avanceret økonomisystem, kan du købe ekstra moduler.

Ekspertise i tilpasning af moduler

Det er muligt at lave tilpasninger og tilføjelser til alle modulerne. Din virksomhed er således sikret et økonomisystem, som opfylder alle dens unikke behov.

Scanditek er eksperter i at lave tilpasninger og tilføjelser til C5. Vi har lang erfaring i at levere C5-systemer til virksomheder fra vidt forskellige brancher. Derudover yder vi support i brugen af systemet.

Forbedrede muligheder i Microsoft Dynamics C5 2012:

I forhold til tidligere versioner af C5 indeholder 2012-udgaven nye, spændende muligheder. Her er et udpluk af dem:

• Forbedret integration med Microsoft Office Word og Excel
• Logo/billeder på skærmbilleder
• Fordeling af vareomkostninger, f.eks. fragt/told
• Forbedret serienummer- og batchnummer-håndtering
• Forbedret dokumenthåndtering og rykkerfunktionalitet.

Mere information: Kontakt Scanditek Vest i RAnders:

Hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis du har brug for et uforpligtende møde, kan du kontakte os på telefon: 87 42 52 00, e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Adresse Eriksvej 24, 8960 Randers SØ.

Scanditek Vest

Eriksvej 24,
8960 Randers SØ

Tlf.: 87 42 52 00
Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 Samarbejdspartnere

 samarbejdespartnere

Nyhedsbrev om hvad
der rører sig inden for IT